بررسی راه های خرید و فروش طلایاب

بررسی راه های خرید و فروش طلایاب

فروش دستگاه نشانگر کیفیت آن خواهد بود که در رابطه با فروش فلزیاب می توان گفت: این دستگاه از جمله پرفروش ترین ها بوده و به همین دلیل می توان آن را از جمله باکیفیت ترین ها دانست. توجه داشته باشید که به دلیل همین فروش بالایی که فلزیاب ها دارند فروشندگان بسیاری نسبت به فروش فلزیاب تمایل نشان داده و آن را در میان اقلام فروشگاهی خود قرار داده اند. باید توجه داشته باشید که در زمان خرید فلزیاب موارد مختلفی را در نظر داشته باشید.

از جمله مهمترین موارد حائز اهمیت می توان به اطمینان از جنس محصول اشاره نمود. چرا که دستگاه های فلزیاب به دلیل پرفروش بودن متاسفانه نمونه تقلبی نیز در بازار دارند که امکان تشخیص نمونه اصل از تقلبی حتی توسط برخی فروشندگان نیز امکان پذیر نخواهد بود و به همین دلیل باید در هنگام خرید نهایت دقت را داشته باشید. یکی از راه هایی که می توانید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایید انتخاب مرکز خرید معتبر می باشد. بی شک مرکز خرید معتبر محصولی اصل و با کیفیت در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. علاوه بر فروش فلزیاب, نظرات کاربران نیز می تواند یکی از مواردی باشد که می تواند به صورت دقیق کیفیت محصول را نمایان سازد.

 

بررسی راه های خرید و فروش طلایاب09909061300
بررسی راه های خرید و فروش طلایاب فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

روش های خرید و فروش فلزیاب

فروش فلزیاب را می توان به مراکز متعددی اختصاص داد چرا که دستگاه های فلزیاب به دلیل محبوبیت بالایی که دارد مورد توجه فروشندگان نیز قرار گرفته اند. البته باید بدانید که دو روش جهت خرید دستگاه فلزیاب وجود دارد که یکی از این راه ها مراجعه حضوری به فروشگاه هایی است که در سطح شهر به این صنف مشغول هستند که این روش مزایا و معایبی خواهد داشت. یکی از مزایای این روش را می توان مشاهده فیزیکی و دقیق محصول دانست که به همین دلیل می توانید تمامی مشخصات محصول را به صورت ذره بینی مشاهده نمایید. اما باید بدانید که این روش خرید به دلیل اینکه نیاز به مراجعه حضوری دارد کمتر مورد توجه قرار می گیرد . فروشگاه های اینترنتی می توانند بهترین انتخاب جهت خرید فلزیاب باشند چرا که این فروشگاه ها امکان خرید در عرض چند دقیقه را به شما خواهند داد.

 

انواع دستگاه های طلایاب، گنج یاب و فلزیاب

دستگاه های فلزیاب نسبت به امکانات، ویژگی ها و کارایی که دارند به چهار دسته زیر تقسیم میشوند:

  1. ردیاب ها
  2. نقطه زن ها
  3. اسکنر تصویری
  4. پین پوینترها

 

بررسی راه های خرید و فروش طلایاب09909061300
بررسی راه های خرید و فروش طلایاب فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

ردیاب ها

ردیاب ها به دستگاه هایی گفته میشوند که در محیط های بزرگ بکار میروند مانند کوهستان ها، جنگلها، بیابانها، دشت و .  این دستگاه ها برد شعاع ردیابی مفید و عمق نقطه زنی زیادی دارند. این دستگاه ها دارای ویژگی هایی مانند سنسور مگنتی، امکان حذف ذرات مزاحم و امکان جستجوی سنگهای قیمتی مانند الماس و یاقوت و امکانات و ویژگی های زیاد دیگری نیز هستند.

نقطه زن ها

این مدل دستگاه ها در محیط های مشخص شده بکار میروند مانند قبرستان ها، مناطق باستانی و جاهایی که ردیاب مشخص کرده است. نقطه زن ها زمانی بکار میروند که شما به جسم مورد نظر تاحد المکان نزدیک شده باشید. همچنین نسبت به امکاناتی که دارند میتوانند در محیطهای مختلف استفاده شوند.

اسکنر تصویری

این مدل دستگاه ها با عمق نقطه زنی بالا مخصوص سازه یابی و کار تونل، تپه، غار و… میباشند و در محدوده های مشخصی استفاده میشوند. این دستگاه ها امکاناتی از جمله نشان دادن تصویر 3 بعدی خود جنس، موقعیت مکانی جنس و همچنین امکان تفکیک فلزات را دارند و از امکانات زیاد دیگری برخوردار هستند.

 

 

بررسی راه های خرید و فروش طلایاب09909061300
بررسی راه های خرید و فروش طلایاب فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

پین پوینترها

پین پوینتر ها درواقع دستگاه هایی هستند که به عنوان ابزاری مکمل درکنار دستگاه های فلزیاب بزرگتر و پیشرفته به حساب می آیند، تا به کاربر اجازه دهند با دقت بیشتری موقعیت فلزات معدنی را در نزدیکی سطح زمین پیدا کنند. و در مرحله‌ی نهایی جستجو، محدوده‌ی کوچکتری را بررسی نمایند.

نکات مهم خرید فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب
  • مطمئن شوید که فروشندگان جا و مکان ثابتی دارند و تست های لازم را انجام می دهند. با توجه به کلاه برداری های صورت گرفته افراد ناشناس با بهانه هایی از جمله موارد زیر اقدام به کلاه برداری میکنند:
  • دستگاه ها را از کشورهای خارجی وارد میکنیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم!!
  • تمامی شرکت های فروشنده دستگاه تحت نظر هستند.!!
  • چون دستگاه های ما با کیفیت است تحت نظر هستیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم.!!
    جای بسی تعجب است که برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات از مکان فروشنده وجه واریز میکنند و به امید ارسال دستگاه می نشینند!!
    اما در حالتی که جا و مکان فروشنده مشخص باشد و محل شرکت هم مشخص باشد .
  • پس قبل از خرید حتما در مورد مکان فروشنده تحقیق کنید و موارد زیر را کنترل کنید:۱-اجاره یا بنام بودن مکان شرکت-مدت زمان فعالیت شرکت و افتخارات آن-پرس و جو از همسایه های مکان فروشنده که تازه در محل مستقر نشده باشند و …
    دستگاه مورد نظر را در ساروج و زیر خاک تست کنید(بدون تست اصلا نخرید)
  • دستگاه را درمیان خاک، ذرات، آهک، استخوان، زغال، مواد معدنی، سنگهای معدنی، خاک مرطوب و بتن تست کنید و سپس اقدام به خرید کنید(اگر فروشنده از تست در این شرایط اجتناب کرد خرید نکنید)
  • دستگاه طلایاب را در خاک طبیعی تست کنید(بدون تست خرید نکنید):

 

 

بررسی راه های خرید و فروش طلایاب09909061300
بررسی راه های خرید و فروش طلایاب فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 اهمیت مراقبت و نگهداری صحیح بعد از خرید طلایاب

بعد از خرید طلایاب، نگهداری و مراقبت صحیح از آن نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا اینگونه مراقبت ها تضمین کننده عملکرد بهینه و طولانی مدت طلایاب شما خواهند بود. در واقع، طلایاب یک ابزار حساس و تکنولوژیک است که نیاز به نگهداری و مراقبت هایی خاص دارد. مهمترین منبع و راهنما برای نگهداری صحیح از طلایاب، خود راهنمای تولید کننده است. بنابراین حتماً راهنمای طلایاب خریداری شده را به دقت مطالعه کنید و دستورالعمل ها و توصیه هایی تولید کننده را در ارتباط با نگهداری و تعمیرات طلایاب رعایت کنید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

Check Also

فلزیاب دستی09909061300

فلزیاب دستی

فلزیاب دستی فلزیاب دستی کوچک یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که برای شناسایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button