بررسی فلزیاب gpz 7000

بررسی فلزیاب gpz 7000

کمپانی استرالیایی ماینلب در سال های قبل با تولید فلزیاب جی پی ایکس در بازار جهانی به شهرت رسیده بود . اما گنج یاب GPZ 7000 باری دیگر توانایی ها و قدرت ماینلب را به رخ رقبای آن کشید.گنج یاب جی پی زد 7000 ماینلب را می توان نمونه ای موفق و کارامد در بین محصولات آن دانست که یکی از قوی ترین گنج یاب های دنیا به حساب می آید.

این فلزیاب هیجان انگیز دارای قابلیت ها و تکنولوژی ای بسیار پیشرفته است . صدای کاملا وایرلس ، جی پی اس داخلی و ضد آب بودن این دستگاه را از سایر فلزیاب های مشابه متمایز میکند. با حداکثر عمق و حساسیت به طلا فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ طلایابی را به مرحله ای جدید وارد کرده است. با استفاده از رابط کاربری بسیار ساده و روان و استفاده از انواع آیکن های مدرن ، شما میتوانید در یک نگاه با دستگاه کار کنید و در مدت بسیار کوتاهی تبدیل به یک حرفه ای شوید.

فلزیاب gpz 7000

فلزیاب جی پی زد با بهره مندی از کویل 14 اینچی Super D راه حل قدرتمندی را برای کشف قطعه طلای بزرگ و کوچک در اولین قدم را فراهم می کند. GPZ 7000 از عمق و حساسیت بسیار بالاتری نسبت به فلزیاب های قبلی ماینلب برخوردار است که سطح جدیدی در تکنولوژی فلزیاب ها محسوب می شود. عمق کاوش فلزیاب GPZ از فلزیاب های سری جی پی ایکس 40 درصد بیشتر می باشد. دلیل این عمق کاوش بیشتر نیز بخاطر استفاده از تکنولوژی جدید ZVT می باشد. حساسیت باورنکردنی GPZ 7000 به خاطر کویل Super ‑ D بهترین نتیجه را در این زمینه به شما می دهد. جی پی زد 7000 عملکرد بسیار خوبی در زمین های شور دارد که باعث می شود هیچ هدفی ارزشمندی را از دست ندهید.

 

بررسی فلزیاب gpz 700009909061300
بررسی فلزیاب gpz 7000 فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

ویژگی های منحصر به فرد فلزیاب جی پی زد :

عمق کاوش بسیار زیاد طلا

تا چه عمقی را میتوانید برای طلا جست و جو کنید ؟ بیش از ۴۰ درصد عمق کاوش بیشتر از سری جی پی ایکس ( Minelab GPX series ) . با این قابلیت مکان هایی که قبلا کاوش شده اند نیز برای شما تازه و جدید خواهند بود زیرا حتما چیزهایی در اعماق به جای مانده است! با استفاده از تکنولوژی جدید زد وی تی شرکت ماین لب ( ZVT technology ) دسترسی به اعماق از همیشه راحت تر شده است.

بیشترین حساسیت به طلا

حساسیت فوق العاده این دستگاه به طلا با استفاده از کویل فلزیاب پیشرفته Super‑D امکان مانور بسیار زیادی را به اپراتور در محیط های کاوش میدهد . و این امکان را فراهم میکند تا تکه های طلایی که دیگران از دست داده اند را پیداکنید. تکه هایی با سایز بسیار ریز گرفته تا قطعات بزرگ مدفون شده در اعماق زمین! این فلزیاب در پیدا کردن طلا از هر دو فلزیاب SDC 2300 و جی پی ایکس بسیار قدرتمند تر عمل میکند و در تمامی تست های انجام شده از هر محصول مشابه بسیار بهتر عمل میکند.

بالانس بسیار دقیق

بسیاری از قطعات طلا در زمین های معدنی و با شرایط سخت مدفون شده اند و این دستگاه میتواند به شما قدرت پیدا کردن آنها را بدهد. این دستگاه توانایی بالانس کاملا اتوماتیک و استاندارد را با انواع شرایط زمین دارد.

کاهش نویز و سیگنال های خطا

سیستم کاهش نویز و سیگنال های اشتباه ساطع شده از زمین در این دستگاه بسیار خوب عمل میکند. ۲۵۶ کانال کاهش نویز باعث میشود که تداخل نویز در این دستگاه در پایین ترین حد خود باشد.

منو کاربری بسیار ساده

رابط کاربری دستگاه جی پی زد شامل یک صفحه نمایش LCD با وضوح بالا و یک سری کلیدهای کنترل است. این دستگاه دارای یک منوی کاربری ساده و کارآمد است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی تنظیمات مختلف را انجام دهد. در منوی کاربری، می‌توانید به تنظیمات مانند Ground Balance، Sensitivity، Volume، Threshold، و High Yield Switch دسترسی داشته باشید. همچنین، دستگاه دارای یک پورت USB است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی به دستگاه متصل شود و از طریق نرم‌افزار XChange 2، تنظیمات دستگاه را به راحتی تغییر دهد.

 

 

بررسی فلزیاب gpz 700009909061300
بررسی فلزیاب gpz 7000 فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

سیستم صوتی کاملا بیسیم

با هدفون های جدا از دستگاه فلزیاب کاوش کنید! شما میتوانید از هدفون های WM 12 استفاده کنید یا از اسپیکر های داخلی به صدا گوش دهید یا حتی از هدفون شخصی خود استفاده کنید. دستگاه GPZ 7000 دارای سیستم وایرلس است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به کابل، به صورت بی‌سیم با هدفون‌های بلوتوثی یا دستگاه‌های صوتی دیگر ارتباط برقرار کند. برای استفاده از سیستم وایرلس، باید از دستگاه PRO-SONIC استفاده کنید.

این دستگاه شامل دو بخش Transmit Module و Receive Module است. Transmit Module امواج رادیویی با توان پایینی را با استفاده از باند فرکانسی ISM (2.402 – 2.480Ghz) ارسال می‌کند. Receive Module این امواج را دریافت کرده و با استفاده از فرکانس هاپینگ، یک شبکه ارتباطی piconet با Transmit Module برقرار می‌کند و از تداخل با دستگاه‌های بی‌سیم دیگر جلوگیری می‌کند. این باعث میشود تا در مجاورت دستگاه های دیگر و یا سایر دستگاه های دیجیتالی هیچ تداخل سیگنالی را مشاهده نکنید.

مکان یاب داخلی

مکان خود را بر روی نقشه ببینید و محل یافته های خود را علامت گذاری کنید. دیتاهای خود را بر روی نرم افزار XChange 2 و گوگل مپس ذخیره کنید و در هر جایی به آنها دسترسی داشته باشید! این دیتا ها فقط در دسترس شماست و هیچکس دیگر به آنها دسترسی نخواهد داشت.

کویل های ضد آب تا عمق ۱ متر

کویل های این دستگاه کاملا ضد آب بوده و این امکان را به شما میدهند تا کف رودخانه ها را به راحتی کاوش کنید. طراحی ضد آب جی پی زد ۷۰۰۰ نیز امکان کاوش در آب و هوای بارانی و محیط های مرطوب به اپراتور میدهد.

 

بررسی فلزیاب gpz 700009909061300
بررسی فلزیاب gpz 7000 فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

بررسی فلزیاب gpz 700009909061300
بررسی فلزیاب gpz 7000 فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

  1. هنگامی که کویل (از هر جهت) از روی هدف حرکت داده می شود، دستگاه یک سیگنال صوتی واضح می دهد. یک هدف فلزی به طور کلی سیگنالی کوتاه، تیز و عمدتاً یکنواخت تولید می کند اما آلودگی های معدنی زمین معمولاً هنگامی که کویل از جهات مختلف حرکت داده می شود . سیگنال ناجور و گسترده ای می دهند و اغلب ممکن است فقط سیگنالی از یک جهت بدهند و هیچ سیگنالی در رفت و برگشت نداشته باشند.
  2. اگر مطمئن نیستید که صدای دریافتی نویز زمین است یا سیگنال هدف واقعی، یک سوراخ کم عمق به عمق حدود 3 سانتی متر روی هدف بکنید. کویل را روی سوراخ در سطح زمینحرکت دهید. اگر صدا کاهش یافته است یا کمتر شده، احتمالاً نویز زمین است. اگر سیگنال ثابت ماند یا بلندتر شد، احتمالاً یک هدف فلزی است.
  3. ممکن است اثر هاله (halo effect) در اطراف یک جسم فلزی مدفون ساخته شود و باعث شود . که جسم در نظر دستگاه فلزیاب بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر برسد که باید به آن توجه داشت.
  4. در برخی از خاکهای معدنی ممکن است از مواد دایک نارنجی/قرمز یا خاک رس سیگنال دریافت شود که اشتباه است. به یاد داشته باشید، صدای یک هدف فلزی با نزدیکتر کردن کویل (حتی یک سانتی متر) بلندتر می شود اما در مواد معدنی تغییری در میزان صدا ایجاد نمیشود و معمولاً این سیگنال بسیار پهن (کش دار) است و اغلب فقط در یک جهت وجود دارد.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

Check Also

خرید جدیدترین فلزیاب تصویری09909061300

خرید جدیدترین فلزیاب تصویری

خرید جدیدترین فلزیاب تصویری امروزه، کشف دفینه‌ها و گنجینه‌ها، موضوعی است که بسیاری از ماجراجویان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button