جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024

لیست جدیدترین دستگاه گنج یاب در دنیا برای سال 2024 را در این مقاله به شما معرفی کرده ایم. اگر قصد دارید در رابطه با قیمت جدیدترین فلزیاب های اطلاعات کاملی داشته باشید، در ادامه با ما همراه شوید. شرکت های بزرگ دنیا که در زمینه تولید طلایاب فعالیت دارند، هر ساله جدیدترین محصولات خود را بعد از تست و آزمایشات لازم روانه بازار جهانی می کنند.

جدیدترین گنج یاب های دنیا و ایران سعی دارند، بهترین فرکانس را برای خاک محل کاوش خودشان انتخاب کنند. دستگاه های چند فرکانسی حتی عمق فلز را هم تا حدودی به شما نمایش دهند. شرکت آسیا مدرن به بررسی قوی ترین و کارآمد ترین فلزیاب های جدید که در سال ۲۰۲۴ به بازار می آید پرداخته است. توجه داشته باشید علاوه بر محصولات جدیدی که در آینده ارائه می شود، بهترین گنج یاب ها با بیشترین بازدهی که مربوط به سال 2023 و 2022 می باشند نیز خدمت شما توضیح داده خواهند شد.

گنج یاب کوئست ای ام دی Quest AMD

جدیدترین گنج یاب دنیا مربوط به کوئست ای ام دی آمریکایی است که در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار جهانی می شود. این طلایاب فقط و فقط دارای یک کویل بوده و هیچ صفحه نمایشی ندارد. طلایاب amd کوئست به وسیله یک اپلیکیشن اختصاصی که ساخت شرکت QUEST آمریکا می باشد کنترل شده و اطلاعات را به اپراتور نمایش می دهد. اپلیکیشن گنج یاب آمریکایی کوئست از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود می باشد.

نتایج اسکن و کل اطلاعات کویل و سنس فلز و نوع فلز و حتی عمق آن به راحتی بر روی گوشی موبایل شما قابل مشاهده است. بنابراین می توان گفت یکی از پیشرفته ترین و بهترین گنج یاب موبایلی مربوط به فلزیاب ای ام دی کوئست می باشد.

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 202409909061300
جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

گنج یاب مانتیکور MANTICORE

فلزیاب مانتیکور آخرین محصول تولید شده شرکت مینلب استرالیا در سال ۲۰۲۳ است که با عمق عالی و تفکیک قوی در رده گنج یاب های دارای تکنولوژی MULTI IQ مولتی آی کیو قرار میگیرد. قابل ذکر است که مانتیکور بهترین طلایاب شرکت مینلب استرالیاست که دارای تکنولوژی مولتی آی کیو می باشد.

بسیاری از کاوشگران و جویندگان طلا در دنیا اقدام به تست فلزیاب مانتیکور کرده اند، آزمایشات انجام شده بازدهی بسیاری بالایی داشته که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر قیمت جدیدترین گنج یاب ماینلب نسبت به بسیاری از محصولات مشابه در رده خود بسیار به صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد.

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024 09909061300
جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

دستگاه گنج یاب اکوناکس ۹۰۰ ماینلب EQUINOX 900

اکوناکس ۹۰۰ در اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار فلزیاب ها آمد که با قیمتی ارزان تر از مانتیکور توانسته فروش خوبی را در بازار داشته باشد این طلایاب نیز دارای تکنولوژی MULTI IQ مولتی آی کیو می باشد. بنابراین یکی از جدیدترین دستگاه های گنج یاب در دنیا مربوط به اکوناکس 900 ماینلب است که با تفکیک متوسط و عمق زنی متوسط میتواند به شما امکان سنس انواع فلزات و تفکیک خوب و نمایش عمق حدودی فلز سنس شده را بدهد.

لازم است بگوییم که یکی از محصولات پر فروش بازار جهانی و بین نمونه های هم رده را equinox 900 به خود اختصاص داده است. در فیلم تست این گنج یاب افراد کاوشگر موفقیت های زیادی را بدست آورده اند. تمامی گفته های ما بر اساس تحقیقات و تست های انجام شده می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت اقدام به خرید آنها کنید.

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024
جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

گنج یاب جی پی زد 7000

با وجود اینکه جی پی 7000 ماینلب در لیست جدیدترین گنج یاب دنیا قرار نگرفته است، اما محبوبیت و قدرت بی نظیر آن سبب شده تا در اینجا اشاره ای به آن داشته باشیم. دستگاه فلزیاب GPZ 7000 جزو یکی از شاهکارهای شرکت مینلب استرالیا می باشد که هنوز هم به عنوان پیشرفته ترین گنج یاب در دنیا شناخته می شود.

اگر قصد خرید یک دستگاه فلزیاب پیشرفته هستید که هم رده و قدرت دستگاه های گنج یاب جدید در ایران و جهان را داشته باشید، یکی از گزینه های مهم برای شما جی پی زد 7000 خواهد بود. این دستگاه طلایاب دارای قابلیت عمق زنی بالایی می باشد، همچنین در فیلم های تست انجام شده بهترین نتیجه را برای کاوشگران به همراه داشته است.

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 202409909061300
جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

دستگاه گنج یاب لورنز زد 2

فلزیاب لورنز زد 2 جدیدترین گنج یاب شرکت دیپ مکس آلمان می باشد. این دستگاه هم همانند گزینه قبلی در لیست جدیدترین ها قرار نمی گیرد، اما به دلیل بازدهی بسیار بالا و رضایت زیاد از آن، در این بخش اشاره ای هم به آن خواهیم داشت.

ما بیشتر قصد داریم تا بهترین گنج یاب های دنیا را به شما معرفی کنیم که موفقیت 100 درصدی را برای شما به همراه داشته باشد. در جدول عمق زنی لورنز زد تو اگر مشاهده کرده باشید، این سیستم از 1 متر تا 5 متر عمق زنی را برای شما انجام خواهد داد.

 

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 202409909061300
جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

فلزیاب ایکس پی دئوس ۲ XP DEUS 2

ایکس پی دئوس ۲ محصول شرکت ایکس پی فرانسه بوده و یکی از سیستم های متوسط بازار در سال ۲۰۲۳ بوده و از تکنولوژی multi iQ مولتی آی کیو پشتیبانی نمیکند و فقط دارای هدفون و کویل و کنترل یونیت وایرلس است و تنها گزینه جذاب این فلزیاب وایرلس بودن قطعات آن است که سیم را در زمان کاوش حذف کرده است

 

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 202409909061300
جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

ویژگی‌های مهم یک طلایاب خوب

  • عمق تشخیص: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک طلایاب، عمق تشخیص آن است. عمق تشخیص، نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند فلزات را تا چه عمقی زیر زمین تشخیص دهد.

عمق تشخیص طلایاب‌ها به عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه، جنس فلز مورد نظر، شرایط محیطی و غیره بستگی دارد. در general، طلایاب‌های پیشرفته دارای عمق تشخیص بالاتری نسبت به طلایاب‌های ساده‌تر هستند.دی اف کرون با عمق نفوذ 100 متر و شعاع عملکرد 5 هزار متر بهترین طلایاب دنیا حساب می شود.

  • دقت تفکیک: دقت تفکیک، نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند بین فلزات مختلف، به راحتی تمایز قائل شود.

دقت تفکیک طلایاب‌ها به عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه، جنس فلزات مورد نظر و غیره بستگی دارد. در general، طلایاب‌های پیشرفته دارای دقت تفکیک بالاتری نسبت به طلایاب‌های ساده‌تر هستند.

  • سرعت عملیاتی: سرعت عملیاتی، نشان می‌دهد که دستگاه تا چه سرعتی می‌تواند فلزات را تشخیص دهد.

سرعت عملیاتی طلایاب‌ها به عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه و شرایط محیطی بستگی دارد. در general، طلایاب‌های پیشرفته دارای سرعت عملیاتی بالاتری نسبت به طلایاب‌های ساده‌تر هستند.

  • کارایی در شرایط مختلف: طلایاب‌ها باید بتوانند در شرایط مختلف محیطی، عملکرد مناسبی داشته باشند. از جمله این شرایط می‌توان به شرایط آب و هوایی مختلف، خاک‌های مختلف و غیره اشاره کرد.

  • امکانات و ویژگی‌های اضافی: برخی از طلایاب‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های اضافی مانند قابلیت تصویربرداری، قابلیت اتصال به کامپیوتر و غیره هستند. این امکانات می‌توانند در استفاده از دستگاه، مفید باشند.

 

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 202409909061300
جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا در سال 2024فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

نکاتی برای خرید طلایاب
  • بودجه خود را تعیین کنید: قیمت طلایاب‌ها از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید دستگاهی با قیمت مناسب خریداری کنید.

  • نیاز خود را مشخص کنید: قبل از خرید، نیاز خود را مشخص کنید. اگر به دنبال دستگاهی برای جستجوی گنج هستید، به دستگاهی با عمق تشخیص بالا و دقت تفکیک بالا نیاز دارید. اگر به دنبال دستگاهی برای جستجوی فلزات مختلف هستید، به دستگاهی با قابلیت تفکیک فلزات مختلف نیاز دارید.

  • شرایط محیطی را در نظر بگیرید: اگر قصد دارید در شرایط محیطی خاصی از طلایاب استفاده کنید، باید دستگاهی را انتخاب کنید که برای آن شرایط مناسب باشد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در مناطقی با خاک‌های سخت از طلایاب استفاده کنید، باید دستگاهی را انتخاب کنید که برای این نوع خاک‌ها مناسب باشد.

  • نظرات کاربران را بخوانید: قبل از خرید، نظرات کاربران را در مورد طلایاب‌های مختلف بخوانید تا با نقاط قوت و ضعف هر دستگاه آشنا شوید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

 

Check Also

فلزیاب دست دوم و کارکرده09909061300

فلزیاب دست دوم و کارکرده

فلزیاب دست دوم و کارکرده خرید فلزیاب دست دوم و کارکرده می‌تواند انتخابی اقتصادی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button