خرید فلزیاب ارزان 

خرید فلزیاب ارزان

خرید فلزیاب ارزان  ،یکی از مهم ترین ویژگی های فلزیاب ها وزن و ابعاد آنها میباشد. زیرا اگر وزن و ابعاد فلزیاب ها مناسب باشد،

حمل و نقل آن نیز آسان تر شده و محبوبیت بیشتری در میان خریداران پیدا میکند. فلزیاب ها دستگاهی هستند که قادر به تشخیص انواع فلزات هستند،

دستگاه های فلزیاب دارای یک دیسک مغناطیسی میباشند که با داشتن این دیسک، اجسام دارای میدان مغناطیسی را جست و جو میکنند درصورت پیداکردن جسم با ارزش با هشدار دادن به کاربر میفهمانند که به هدف نزدیک شده  است.

فلزیاب تصویری

به وسیله ای که قابلیت شناسایی فلز،قابلتی اسکن و ارائه تصویر فلز رادارد طلایاب تصویری گفته میشود. نکته قابل توجه این است که هیچ دستگاهی قادر به اسکن زنده و نشان دادن عکس واقعی جسم مدفون شده نیست و شکلی که به کاربر نشان میدهد، یک شکل حدودی و تخمینی است و میتوان حداکثر 60درصد به تصویر اعتماد کرد.

 

 

 

خرید فلزیاب ارزان 09909061300
خرید فلزیاب ارزان فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

 

برای خرید فلزیاب  باید به نکات زیر توجه کرد:

1– به دنبال برند نباشيد:

برای خرید فلزیاب نباید به هیچ وجه دنبال برند باشید، زیرا این دستگاه ها در شرایط آب و هوایی کارایی خود را نشان میدهند، بسیاری از طلا ها با برندهای معتبری که در دنیا ساخته میشوند، به علت تغییرات شرایط آب و هوایی  قال استفاده نیستند.

ازاین رو به جای بررسی برندها ،به تکنولوژی و ویژگی های محصول مورد نظر در کاتالوگ های فروشگاه معتبر بپردازید.

 

2– به کارايي دستگاه دقت کنيد

کارايي فلزياب ها دردرجه اول اهميت بيشتري نسبت به ديگر موارد آن دارد. يک دستگاه خرید فلزياب ممکن است که ظاهر فوق حرفه اي داشته باشد؛ اما به دلايل نداشتن کيفيت لازم نتواند کارايي مناسب در پيدا کردن انواع فلزها داشته باشد و بهتراست تا بيشتر براي آموزش مورد استفاده قراربگيرد.

3– قبل از خريد به نکات آموزشي دقت کنيد

قبل از خریداری دستگاه  خود،کافی است آن را روشن کرده و برروی قسمت های مورد نظر به صورت عقب وجلو حرکت دهید،تافلز مورد نظر را پیداکنید.

 

 

خرید فلزیاب ارزان 09909061300
خرید فلزیاب ارزان فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

4-در خصوص انواع فلزياب ها تحقيق کنيد

قبل از ورود به بازار، در خصوص انواع فلزياب ها و دسته بندي آن ها دراينترنت تحقيقاتي را انجام دهيد. فلزياب هاي TR، ماهواره اي، ليزري، دوربيني، VLF  و پالسي از انواع آن مي باشند که هر کدام کاربرد و قابليت هاي مخصوص به خود را دارد.

5– از دوستان خود بپرسيد

فلزیاب وسيله اي نيست که هر کسي درخصوص آن اطلاعاتي داشته باشد. از آنجا که اين دستگاه ها کاربرد خاصي هم دارند، اگر شخصي قصد استفاده يک بار آن را داشته باشيد، از دوست يا آشناي خود آن را قرض خواهد کرد. به هر حال، قبل از خريد از دوست يا شخصي که با فلزياب ها سروکار دارند،

سوالاتي درخصوص اين دستگاه ها و شرکت هاي معتبر سازنده داخلي بپرسيد و حتي توصيه مي شود که با آن ها براي خريد فلزياب ارزان به بازار مراجعه کنيد.

 

 

 

خرید فلزیاب ارزان 09909061300
خرید فلزیاب ارزان فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

 

فلزیاب ارزان و کارامد برای کاوش :

قیمت دستگاه فلزیاب معیار خوبی برای سنجش کیفیت و کارایی آن نیست زیرا بسیاری از دستگاه های گران قیمت دارای راندمانی شبیه به دستگاه های معمولی بوده و صرف داشتن قیمت بالاتر دلیلی بر بهتر بودن آنها نیست.

ولی از طرف دیگر دستگاه های پیشرفته و حرفه ای که دارای قابلیت ها و امکانات به روز هستند معمولا دارای قیمت بالایی هستند. هر کدام از دستگاه ها عملکرد و کارایی خاص خود را دارند و مناسب برای شرایط و محیط کاری متفاوتی می باشد.

در بعضی از محیط ها با توجه به شرایط کار می توان با یک فلزیاب ارزان قیمت هم به نتیجه و جواب مطلوب رسید ولی گاهی اوقات هم کار پیچیده و سنگین است که نیاز به سیستم های پیشرفته و حرفه ای تری است تا با روش های مختلف اقدام به بررسی و کاوش محیط مورد نظر کرد.

اگر به دنبال کار قبر هستید یا می خواهید سکه و عتیقه جات که معمولا در سطح زمین قرار دارند ، می توانید با توجه به نوع و مدل دستگاه از سیستم های ارزان قیمت استفاده کنید.

 

جهت مشاوره خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09909061300

 

 

 

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

Check Also

خرید جدیدترین فلزیاب vlf 09909061300

خرید جدیدترین فلزیاب vlf

خرید جدیدترین فلزیاب vlf فلزیاب vlf  امروزه شرکت های بسیار زیادی در صنعت تولید فلزیاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button