خرید فلزیاب حرفه ای

در این مطلب می خواهیم در مورد خرید فلزیاب حرفه ای اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. دستگاه فلزیاب با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد، همچنین قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

فلزیاب باید عمق نفوذ حداقل ۴ متر را داشته باشد، بالانس (تعادل یا توازن) دستی داشته باشد، اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود. فلزیاب حرفه ای باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

قیمت فلزیاب دیجی کالا

دستگاه فلزیاب باید حذف ذرات حداقل ۶۰% داشته باشد، توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب یا طلایاب همین عامل حذف ذرات می باشد. حتی گاهی حذف ذرات ۸۰% و ۹۰% دو برابر با هم اختلاف قیمت دارند.

اگر قصد خرید فلزیاب داشتید از فلزیاب هایی استفاده کنید که دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد، که سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI می باشند. در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

برای خرید دستگاه مورد نظر خود و نیز همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت فلزیاب دیجی کالا می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

خرید فلزیاب حرفه ای 09909061300
خرید فلزیاب حرفه ای فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب موجود در شرکت آسیا مدرن

هنگام خرید دستگاه مانند هر چیز دیگری اولین چیزی که برای خریدار مهم است. قیمت آن دستگاه است. بودجه هر کدام از ما برای انجام هر عملی محدود است و ما با توجه به مقدار پولی که داریم اقدام به خرید بهترین گزینه می کنیم. انتخاب ارزانترین فلزیاب کار دشواری است، زیرا انواع فلزیاب های دست ساز و غیر استاندارد در بازار وجود دارد.

که با قیمت های پایین خود خریداران را ترغیب به خرید می کنند. در صورتی که عملا هیچ کارایی و راندمانی ندارند و بیشتر به اسباب بازی شبیه هستند. تا دستگاه گنج یاب و فلزیاب پس برای انتخاب ارزانترین فلزیاب باید این را مد نظر داشته باشیم. که این انتخاب باید از میان دستگاه های واقعی انجام شود.

 

 

خرید فلزیاب حرفه ای09909061300
خرید فلزیاب حرفه ای فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فلزیاب

عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه فلزیاب تاثیر می گذارند که برخی از آن ها را بی شک شما هم میدانید. با این وجود سعی داریم مهمترین عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت فلزیاب و طلایاب را با هم بررسی کنیم.

  • نوع دستگاه: دستگاه های فلزیاب در انواع مختلفی مانند صوتی، نقطه زن، تصویری، ردیاب و … تولید می شوند. هر نوع دستگاه دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود است و قیمت آن نیز با توجه به این عوامل تعیین می شود.
  • برند سازنده: برندهای مختلف دستگاه های فلزیاب، محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. برندهای معتبر و شناخته شده معمولا محصولات باکیفیت تری تولید می کنند و قیمت بالاتری نیز دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه های باکیفیت از مواد اولیه باکیفیت تر ساخته می شوند و دارای قطعات و اجزای دقیق تری هستند.
  • ویژگی ها و قابلیت ها: دستگاه های فلزیاب با ویژگی ها و قابلیت های بیشتر، قیمت بالاتری دارند. به عنوان مثال، دستگاه های دارای قابلیت رد آهن، عمق کاوش بیشتر و قابلیت تصویر برداری، قیمت بالاتری دارند.
  • عمق کاوش: عمق کاوش دستگاه فلزیاب و دستگاه طلایاب یکی از مهم ترین فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. دستگاه هایی که می توانند در عمق بیشتری فلزات را تشخیص دهند، قیمت بالاتری دارند.
  • نوع حسگر: نوع حسگر دستگاه نیز بر قیمت فلزیاب تاثیر زیادی می گذارد. دستگاه های دارای حسگر های پیشرفته تر، حساسیت بیشتر روی طلا و فلزات قیمت بالاتری دارند.
  • منبع تغذیه: دستگاه های فلزیاب با منبع تغذیه باتری، قیمت کمتری نسبت به دستگاه های دارای منبع تغذیه برقی دارند.
  • گارانتی: گارانتی دستگاه فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه هایی که دارای گارانتی طولانی مدت می باشند، نسبت به دیگر سیستم ها با شرایط گارانتی و وارانتی با مدت کمتر گران تر هستند.

 

خرید فلزیاب حرفه ای 09909061300
خرید فلزیاب حرفه ای فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

نکات مهم در خرید دستگاه فلزیاب

علاوه بر نکات مهمی که در رابطه با قیمت دستگاه های وجود دارد شما باید قبل از خرید دستگاه فلزیاب و طلایاب، به نکات مهمی توجه کنید که موارد مهم آن را در زیر می توانید مطالعه کنید:

  • نوع دستگاه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید: اگر قصد دارید برای اهداف تفریحی از دستگاه فلزیاب استفاده کنید، یک دستگاه ساده و ارزان قیمت کافی است. اما اگر قصد دارید برای اهداف حرفه ای از دستگاه فلزیاب استفاده کنید، باید یک دستگاه پیشرفته و باکیفیت خریداری کنید.
  • برند سازنده دستگاه را بررسی کنید: برندهای معتبر و شناخته شده، محصولات باکیفیت تری تولید می کنند.
  • ویژگی ها و قابلیت های دستگاه را بررسی کنید: دستگاهی را انتخاب کنید که دارای ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز شما باشد.
  • قیمت دستگاه را با توجه به بودجه خود تعیین کنید: قیمت دستگاه فلزیاب با توجه به عوامل مختلفی متفاوت است. قبل از خرید دستگاه، بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دستگاه های فلزیاب در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به نحوه کارکرد، کاربرد و ویژگی هایشان، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در این مقاله به معرفی انواع دستگاه فلزیاب می پردازیم.

 

 

خرید فلزیاب حرفه ای 09909061300
خرید فلزیاب حرفه ای فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

انواع دستگاه فلزیاب و طلایاب بر اساس ویژگی ها و قابلیت ها

دستگاه های فلزیاب با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایشان، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند:

  • فلزیاب نقطه زن: این دستگاه ها برای تشخیص موقعیت دقیق فلز استفاده می شوند.
  • فلزیاب اسکن شعاع زن: این مدل دستگاه ها برای اسکن یک منطقه بزرگ و تشخیص انواع فلزات موجود در آن استفاده می شوند.
  • فلزیاب تصویری: دستگاه های تصویری و اسکن سه بعدی تصاویری از حفره ها و لایه های موجود در زیر زمین ایجاد می کنند.
  • دستگاه ردیاب: این دستگاه ها برای ردیابی طلا، انواع فلزات، گنج و دفینه، خطوط لوله و کابل ها استفاده می شوند.
خرید فلزیاب از شرکت آسیا مدرن
دستگاه های فلزیاب، طلایاب و گنج یاب امروز بسیار پیشرفته شدند و شرکت های زیادی به وجود آمدند که این دستگاه‌ها را تولید و روانه بازار می کنند. شرکت آسیا مدرن یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب در ایران می باشد.
شرکت ما با بیش از 15 مدل دستگاه فلزیاب حرفه ای قدمی بزرگ در عرصه کاوش برداشته و توانسته با تکیه بر دانش مهندسین داخلی دستگاه هایی را طراحی و تولید کردیم که از عملکرد و کارایی بسیار عالی برخوردار هستند.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

Check Also

خرید جدیدترین فلزیاب تصویری09909061300

خرید جدیدترین فلزیاب تصویری

خرید جدیدترین فلزیاب تصویری امروزه، کشف دفینه‌ها و گنجینه‌ها، موضوعی است که بسیاری از ماجراجویان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button