سیستم روور سی ۴

سیستم روور سی ۴

سیستم روور سی ۴ از شرکت OKM آلمان، یکی از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین ابزارها در دنیای جستجوی گنجینه‌های زمینی است. این محصول با استفاده از فناوری‌های نوین، دقت و قابلیت تشخیص فلزات و اشیاء ارزشمند را به شما ارائه می‌دهد.نقطه زن و طلایاب سه بعدی OKM Rover C4 یکی از دستگاه‌های مدرن در دنیا است که برای کشف و تشخیص فلزات زیرزمین طراحی شده است.
این دستگاه از تکنولوژی GPR (Ground Penetrating Radar) بهره می‌برد که به وسیله ارسال امواج الکترومغناطیسی و دریافت سیگنال‌های بازتابی از زیرزمین، امکان تصویربرداری و تجزیه و تحلیل لایه‌های زیرزمینی را فراهم می‌کند. با استفاده از تکنولوژی و فناوری پیشرفته به کار گرفته شده در تولید دستگاه روور سی فور به راحتی می توان زیر زمین را اسکن کرد و نتیجه آن را به صورت سه بعدی در برنامه ویژوالایزر تری دی استودیو مشاهده کرد.
سیستم روور سی ۴09909061300
سیستم روور سی ۴فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

ویژگی های فلزیاب روور سی 4

تکنولوژی پیشرفته:
فلزیاب روور سی 4 | فلزیاب ROVER C4 با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن در جستجوی فلزات، امکان تشخیص دقیق و قابل اعتماد فلزات گوناگون از جمله طلا، نقره، برنج و آهن را فراهم می‌کند. این تکنولوژی پیشرفته با دقت بالا به شما امکان می‌دهد تا به مواد فلزی با کیفیت پی ببرید.
دقت عالی:
با دقت بی‌نظیر در تشخیص، فلزیاب روور سی۴ به شما اجازه می‌دهد تا اشیاء فلزی را با دقت بالا در عمق‌های مختلف تشخیص دهید. این دقت در تشخیص باعث می‌شود تا بهترین نتایج در جستجوی اجناس ارزشمند به دست آید.
عملکرد ژئوفیزیکال:
فلزیاب روور سی۴ با تکنولوژی ژئوفیزیکال، اطلاعات دقیقی از ساختار زیرزمینی را نمایش می‌دهد. این امکان به شما داده می‌شود تا به راحتی از تغییرات در تراکم و نوع زمین با خبر شوید.
طراحی قابل حمل:
با طراحی کم حجم و قابل حمل، فلزیاب روور سی۴ راحتی در حمل و نقل را به شما می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی این دستگاه را به مناطق مختلف ببرید و جستجو کنید.
منبع تغذیه پایدار:
فلزیاب روور سی۴ با منبع تغذیه با طول عمر باتری بالا، به شما امکان استفاده طولانی‌مدت را می‌دهد. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که در جستجوهای طولانی به تغییر باتری نیاز نخواهید داشت.
از تکنولوژی پیشرفته و دقت بالای فلزیاب روور سی۴ از شرکت OKM آلمان بهره‌برداری کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از جستجوی گنجینه‌های زمینی را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید، لطفاً به وبسایت ما مراجعه کنید و از این ابزار بی‌بدیل در جستجوی اشیاء ارزشمند بهره‌برداری نمایید.
سیستم روور سی ۴09909061300
سیستم روور سی ۴فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

مشخصات و امکانات فلزیاب روور سی 4

تکنولوژی پیشرفته:
فلزیاب روور سی۴ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، قابلیت تشخیص دقیق و دسته‌بندی مواد فلزی مختلف را فراهم می‌کند. این تکنولوژی به شما امکان می‌دهد تا به تفکیک مواد نقره، طلا، برنج و آهن پرداخته و نتایج دقیق‌تری در جستجو به دست آورید.
قابلیت تشخیص عمقی:
روور سی۴ قابلیت تشخیص عمقی تا ۱۵ متر را داراست. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا به عمق‌های زیرزمینی مختلف نفوذ کرده و اشیاء فلزی و معدنی را تشخیص دهید.
قابلیت تشخیص شعاعی:
فلزیاب روور سی۴ با شعاع تشخیصی تا ۱۵۰۰ متر، امکان پوشش مناطق گسترده‌تر را به شما می‌دهد. شما می‌توانید مناطق وسیعتری را در جستجوی اجناس ارزشمند و معادن بررسی کنید.
حساسیت تنظیم‌پذیر:
با قابلیت تنظیم حساسیت، روور سی۴ امکان تنظیم میزان حساسیت دستگاه به محیط و شرایط مختلف جستجو را به شما می‌دهد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات بهینه را برای هر نوع جستجو انجام دهید.
نمایشگر LCD:
دستگاه مجهز به نمایشگر LCD با رزولوشن بالا است که اطلاعات مشخصات و نتایج جستجو را به شما نمایش می‌دهد. این نمایشگر به شما کمک می‌کند تا اطلاعات به صورت واضح مشاهده شود.
کاربری آسان:
روور سی۴ با طراحی کاربرپسند، به شما امکان استفاده آسان و راحت از دستگاه را می‌دهد. رابط کاربری ساده و متوجه‌پذیر باعث می‌شود که حتی کاربران مبتدی نیز بتوانند به راحتی از این فلزیاب استفاده کنند.
منبع تغذیه قدرتمند:
فلزیاب روور سی۴ با منبع تغذیه با طول عمر باتری بالا، به شما امکان استفاده طولانی‌مدت را می‌دهد. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که در جستجوهای طولانی مدت به تغییر باتری نیاز نخواهید داشت.
از تکنولوژی پیشرفته، دقت و قابلیت‌های فراوان فلزیاب روور سی۴ از شرکت OKM آلمان بهره‌برداری کنید و تجربه‌ای بی‌بدیل از جستجوی گنجینه‌های زمینی را تجربه کنید
سیستم روور سی ۴09909061300
سیستم روور سی ۴فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

کاربرد های دستگاه اسکنر روور سی فور

شرکت او کا ام آلمان به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه تولید انواع دستگاه های فلزیاب، طلایاب، نقطه زن، گنج یاب، معدن یاب و … توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و عالی طرفداران زیادی را به سمت محصولات خود جذب کند. یکی از بهترین دستگاه های این شرکت مربوط به فلزیاب اسکنر تصویری و سه بعدی ROVER C4  روور سی چهار می باشد. حال هدف اصلی تولید این دستگاه با مطالعه موارد بالا کاملا برای شما مشخص شده است. از یک طرف یک دستگاه همه کاره و چند منظوره است و از طرفی ویژگی های چندین دستگاه مختلف در یک دستگاه جمع آوری شده است.

بنابراین کامل مشخص است که دستگاه فلزیاب تصویری روور سی فور برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. به صورت کلی هدف اصلی OKM ساخت دستگاه گنج یاب و دفینه یاب پیشرفته بوده است. اما در کنار هدف اصلی توانسته دستگاهی تولید کند که برای موارد مختلفی آن را مورد استفاده قرار داد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • جستجوی گنجینه‌های باستانی
  • اسکن زیر زمین جهت مشاهده اشیای مختلف
  • اسکن سه بعدی زیر زمین برای مشاهده تونل و حفره
  • کشف معادن و ذخایر معدنی زیر زمین
  • کاربرد در زمینه نظامی
  • استفاده در پروژه‌های زیرساختی و حفاری
  • استفاده در مطالعات زمین‌شناسی و اکتشافی
  • جستجوی فلزات گمشده در هر مکانی
  • پیدا کردن سازه های زیر زمینی
  • کشف لوله‌ها و تونل‌های زیرزمینی
  • استفاده در پیدا کردن گنج و دفینه های پنهان شده
  • اسکن سه بعدی زیر زمین برای مشاهده فلزات
  • استفاده در مبحث باستان شناسی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

Check Also

فلزیاب TITAN 400 Smart  09909061300

فلزیاب TITAN 400 Smart

فلزیاب TITAN 400 Smart شرکت GerDetect یکی از کمپانی‌ های شناخته شده در میان سازندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button