فلزیاب تصویری چیست ؟

فلزیاب تصویری چیست ؟

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند.

فلزیابهای تصویری امروزه به یکی از پرفروش ترین دستگاه های بازار تبدیل شده است. یک فلزیاب تصویری دستگاهی است که قابلیت اسکن زمین و ارائه تصاویر از فلز درون زمین را دارد. البته منظور از تصویر فلز، ارائه تصاویر سه بعدی از اندازه و شکل تقریبی فلز زیر زمین است. فلزیاب های تصویری در مدل های مختلفی وجود دارند و برای اهداف طراحی و تولید شدند. از دستگاه های تصویری برای کاوش گنج و دفینه، شناسایی حفره ها، اتاق های زیرزمینی ،مقبره ها و تونل ها استفاده می شود.

 

 

فلزیاب تصویری چیست ؟09909061300
فلزیاب تصویری چیست ؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

آموزش کار با دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری یک تجهیزات مفید برای جستجوی اشیاء فراموش شده یا گم شده است. اینجا چند مرحله برای کار با یک دستگاه گنج یاب تصویری را آموزش می دهیم:

  1. آشنایی با دستگاه: قبل از هر چیز، باید دستگاه طلایاب تصویری خود را بشناسید و دستورالعمل های تولید کننده را مطالعه کنید. اطلاعات مهمی مانند نحوه شارژ کردن باتری، نصب آنتن، و استفاده از منوها و دکمه ها را بدانید.
  2. تنظیمات اولیه: پیش از شروع جستجوی گنجینه، دستگاه را به تنظیمات اولیه خود تنظیم کنید. این تنظیمات می‌توانند شامل تعیین حساسیت دستگاه و تنظیم فرکانسهای مورد استفاده باشند. این تنظیمات بستگی به نوع زمین و هدف جستجو دارد.
  3. اسکن و جستجو: بعد از تنظیم دستگاه، شروع به اسکن و جستجو کنید. دستگاه برای یافتن اشیاء فلزی یا گنجینه‌ها از امواج الکترومغناطیسی استفاده می‌کند. به آرامی دستگاه را از سطح زمین به سمت پایین حرکت دهید و به دنبال سیگنال‌های دستگاه نگرانید.
  4. آموزش کار با دستگاه گنج یاب تصویری
  5. تشخیص سیگنال: وقتی دستگاه سیگنال متعددی را تشخیص می‌دهد، ممکن است بخواهید تمرکز خود را بر روی سیگنال قوی‌تری بگذارید. این سیگنال معمولاً نشان‌دهنده وجود یک شیء فلزی است.
  6. حفر و یافتن: پس از تشخیص سیگنال، با دقت حفر کنید تا به شیء مورد نظر برسید. در طی این مرحله، از ابزارهایی مانند فلاشلایت، کندهای حفر، و چراغ قوه استفاده کنید تا بهتر بتوانید در شرایط نور کم کار کنید.
  7. آموزش و تجربه: برای بهبود مهارت‌های خود در استفاده از دستگاه گنج یاب تصویری، تمرین مکرر و تجربه کسب کنید. هر منطقه و زمینه‌ای ممکن است نیاز به تنظیمات مخصوص خود داشته باشد.
  8. پایان فرآیند: پس از یافتن یا حفر شیء مورد نظر، دقیقه‌ای برای پایان دادن به فرآیند اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که مکان را به حالت اولیه برگردانید و مهمتر از همه، زمین را به حالت اصلی بازگردانید تا به طبیعت صدمه نرسد.

 

 

فلزیاب تصویری چیست ؟ 09909061300
فلزیاب تصویری چیست ؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

کاربرد گنج یاب تصویری :

از یک فلزیاب تصویری حرفه ای می توانید برای تشخیص حفره ها و فضاهای خالی ( تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، خاک دست ریز، سنگچین و … ) و فلزات مغناطیسه شده و میدان های یونیزه حاصل از وجود فلزات قدیمی مدفون شده زیر زمین استفاده کنید و اسکن های تهیه شده را در نرم افزار ویژوآلایزر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

فلزیاب پرقدرت تصویری :

زمانی می‌تواند فلزیاب پرقدرت تصویری باشد که قدرت تشخیص اهداف و منابع و موادمعدنی را با لکه‌رنگ‌های متفاوت در صحنه کار داشته باشد .

فلزیاب پرقدرت تصویری می‌تواند از نوع فلزیاب تصویری با برنامه تفکیک رنگ (COL PRO) باشد.

زیرا در فلزیاب‌ها که دارای تنظیمات تفکیک (DISCRIMINATION) با عدد (VDI) می‌باشد می‌تواند نوع هدف را با لکه‌رنگ به‌همراه عدد (VDI) مربوط به همان هدف آشکار نماید.

فلزیاب پرقدرت تصویری می‌تواند هر نوع تغییر در اطراف خود را برروی صفحه نمایش‌گر فلزیاب، طلا یاب یا گنج‌یاب آشکار نماید. در فلزیاب، طلا یاب یا گنج یاب عبارت عددی یا تصویر عددی منظور تغییراتی است که بر روی صفحه نمایشگر متناسب با تغییرات حاصله در سیستم فلزیاب تصویری، گنج یاب تصویری یا طلا یاب تصویری مربوط به سخت‌افزار سیستم عددی یا تصویری منتقل می‌گردد.

این انتقال به صورت لکه‌رنگ یا عدد در برنامه نرم‌افزار صفحه نمایش‌گر آشکار می‌گردد.

 

 

فلزیاب تصویری چیست ؟09909061300
فلزیاب تصویری چیست ؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

مزایا و معایب دستگاه گنج‌یاب تصویری

مزایا

  • دقت بالا در تشخیص اشیاء زیرزمینی
  • سرعت بالا در جستجو و تشخیص
  • امکان مشاهده تصاویر به صورت واقعی
  • کاهش هزینه‌ها و زمان صرف شده در جستجوهای پنهان

معایب

  • هزینه بالای تهیه دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری
  • نیاز به آموزش و مهارت در استفاده از این دستگاه‌ها
  • محدودیت در شرایط آب‌وهوایی خاص

 

 

 

فلزیاب تصویری چیست ؟ 09909061300
فلزیاب تصویری چیست ؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

عوامل موثر بر قیمت دستگاه‌ گنج‌ یاب تصویری :

  1. ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی دستگاه: دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری پیشرفته با ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی بالا، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این شامل دقت بالا در تشخیص، قابلیت تشخیص در عمق‌های بزرگتر، سرعت بالا در تشخیص و تصویربرداری، و امکانات اضافی مانند ضبط و ذخیره داده‌ها، اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و دستگاه‌های هوشمند است.
  2. برند سازنده: برند سازنده نقش مهمی در قیمت دستگاه گنج‌یاب تصویری دارد. برندهای معروف و با تجربه در این صنعت، معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند، زیرا محصولات آنها با کیفیت و اعتماد بیشتری عرضه می‌شوند.
  3. تکنولوژی استفاده شده: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند لیزر، پرتو ایکس و سنسورهای حساس، قیمت دستگاه را افزایش می‌دهد. این تکنولوژی‌ های پیشرفته، دقت، صحت و قابلیت تشخیص دستگاه را بهبود می‌بخشند و در نتیجه باعث افزایش قیمت آن می‌شوند.
  4. محدوده عمق تشخیص: دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری با قابلیت تشخیص عمق بزرگتر، به کاربران اجازه می‌دهند تا به عمق‌های بیشتری در زیرزمین دسترسی داشته باشند. این ویژگی، قیمت دستگاه را متأثر می‌کند، زیرا دستگاه‌هایی که قادر به تشخیص عمق بیشتری هستند، معمولاً هزینه بیشتری دارند.
  5. دقت و صحت تشخیص: دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری با دقت و صحت تشخیص بالاتر، به کاربران امکان تشخیص آثار و اجسام زیرزمینی را می‌دهند. دستگاه‌هایی که دارای دقت و صحت بالاتری هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  6. صفحه نمایش: نوع و کیفیت صفحه نمایش دستگاه نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. صفحه‌های نمایش با وضوح بالا و تکنولوژی‌های رنگی پیشرفته، قیمت دستگاه را افزایش می‌دهند.
  7. قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم: دستگاه‌هایی که امکان اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و دستگاه‌های هوشمند را دارند، به کاربران امکانات بیشتری را می‌دهند. این ویژگی نیز می‌تواند قیمت دستگاه را تحت تأثیر قرار دهد.

 

جهت مشاوره خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09909061300

 

 

 

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

Check Also

طلایاب تصویری Rover C4 09909061300

طلایاب تصویری Rover C4

طلایاب تصویری Rover C4 طلایاب تصویری Rover C4 دارای عمق کاوش ۱۸ متری است . …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button