معرفی شرکت نوکتا ترکیه

معرفی شرکت نوکتا ترکیه

شرکت ماکرو ترکیه از سال 1986 کار خود را در استانبول ترکیه محصولات خود را تولید کرد . و با استفاده از مهندسان با تجربه خود توانست به استاندارد های جهانی دست پیدا کند . و در همه زمینه های تفریحی ، نظامی ، یافتن گنج و موارد دیگر توانست نیاز تمامی جویندگان را بر طرف کند.

شرکت ماکرو ترکیه از چند محصول شروع کرد ولی به دلیل فناوری های ویژه و بازتاب خوب سال به سال محصولات پیشرفته تری را وارد بازار کرد . و الان به شرکتی در عرصه جهان تبدیل شده است که سیستم های خود را به اروپا ، آسیا و آمریکا و تمامی نقاط دیگر ارسال می کند.

این شرکت با ارسال محصولات خود به تمامی کشورها این زمینه را برای کاوشگران فراهم کرده است که به راحتی بتوانند به محصولات اورجینال این شرکت دسترسی پیدا کنند و نیازهای خود را به راحتی برطرف کنند.

 

معرفی شرکت نوکتا ترکیه 09909061300
معرفی شرکت نوکتا ترکیه فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

ویژگی های کلی محصولات شرکت نوکتا ترکیه

این شرکت فلزیاب ها و طلایاب های صوتی ، بوقی ، تصویری پالسی و vlf را تولید کرده است . و با استفاده از ویژگی های بی نظیر خود با سایر رقیب های دیگر مانند آمریکا ، آلمان ، فرانسه  و استرالیا به راحتی توانسته . در برخی از سیستم های خود بهتر کار کند و در تمامی دنیا محبوب شود.

رعایت استاندارد های جهان در تولید سیستم های شرکت ماکرو نوکتا ترکیه باعث شده است . که این شرکت در طراحی ظاهری سیستم ها به یکی از شیک ترین سیستم ها تبدیل شود.

وجود شرایط محیطی سیستم های این شرکت باعث شده . که تمامی کاوشگران در نقاط مختلف کشور در ایران مانند کوهستانی ، جنگلی ، خشک ، شن و ماسه و بقیه بتوانند استفاده کنند . سیستم و فلزیاب های این شرکت خاصیت ضد آب بودن را دارند و همین امر باعث می شود . که در نواحی سواحل و دریایی هم بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

 

معرفی شرکت نوکتا ترکیه 09909061300
معرفی شرکت نوکتا ترکیه فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

لیست دستگاه های فلزیاب شرکت Nokta Makro Türkiye

علاوه بر لیست بالا که شامل دستگاه های فلزیاب و طلایاب نوکتا ماکرو می باشند، تعدادی لوازم جانبی و اکسسوری شامل لوپ و کویل در سایزهای مختلف، بیل، لوپ پین پوینتر، کلاه، کیف، گلس نانو برای صفحه نمایش دستگاه های تصویری، کمربن، شارژر، باتری، کابل، سیم، دسته فلزیاب، میله های فلزیاب و … برای دستگاه ها و لوازم حفاری و کمپین در سایت نوکتا به فروش میرسد.

 

معرفی شرکت نوکتا ترکیه 09909061300
معرفی شرکت نوکتا ترکیه فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

نحوه انتخاب دستگاه مناسب

انتخاب دستگاه مناسب با هدف مشخص بسیار مهم بوده و باید نکات لازم در هنگام خرید رعایت شود. برای انتخاب بهترین دستگاه برای نیازهای خود، باید به عواملی مانند نوع جستجو، مکانی که می‌خواهید جستجو کنید، و بودجه خود توجه کنید. شرکت نوکتا ماکرو محصولات متنوعی دارد تا به تمام نیازهای شما پاسخ دهد. با وجود اینکه شرکت نوکتا انواع محصولات با قیمت های مختلف تولید کرده، باز هم لازم است اولویت های خود را برای انتخاب بهترین دستگاه با بالاترین بازدهی را در نظر بگیرید.

ما قبلا هم در رابط با اینکه هر کسی باید با هدف مشخصی اقدام به خرید دستگاه فلزیاب نوکتا ماکرو یا هر شرکت دیگر کند صحبت کرده ایم. حتما باید بر اساس هدف خود که دنبال اسکن کردن چه نوع مناطق باستانی و چه زمینی هستید فلزیاب بخرید. حتی به عنوان یک فرد با تجربه به شما می گویم که بهتر است بر اساس نوع مکان ها هم باید دستگاه های مختلفی خریداری شد. برای مثال اگر فقط قصد دارید قبر ها را اسکن ها یا فقط دنبال اتاقک و دفینه هایی با عمق زیاد هستید لازم است دستگاه مخصوص و مناسب همان مورد را انتخاب کنید.

استفاده از دستگاه‌های فلزیاب نوکتا

استفاده از دستگاه‌های فلزیاب بسیار آسان است. شما فقط کافی است دستگاه را روشن کنید، آن را بر روی منطقه‌ ای که مایل به جستجوی فلزات هستید قرار دهید، و دستگاه به شما اطلاعات دقیقی از فلزات موجود در زیر زمین خواهد داد. این ساده ترین حالت ممکن برای تولید کارکرد یک دستگاه در حالت پیش فرض می باشد.

 

معرفی شرکت نوکتا ترکیه 09909061300
معرفی شرکت نوکتا ترکیه فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

کاربرد فلزیاب های نوکتا ماکرو چیست؟

شرکت نوکتا تولید کننده دستگاه های فلزیاب حرفه ای و پیشرفته سعی کرده است برخی از محصولات خود را به صورت چند منظوره تولید کند تا برای زمینه های مختلفی قابل استفاده باشد. با این وجود می توان بر اساس کاربرد دستگاه ها را در دسته های مختلف تقسیم کرد.

  • جستجوی گنج و دفینه های دفن شده در زیر زمین
  • پیدا کردن جواهرات گم شده
  • جستجوی طلای طبیعی در ساحل، داخل آب، کوه و بیابان
  • جستجوی معدن با دستگاه های معدن یاب نوکتا
  • پیدا کردن سکه ، کوزه ها، ظروف طلا و نقره دفن شده توسط افراد در دوران مختلف
  • کاربرد در زمینه باستان شناسی و پیدا کردن فلزات باستانی دفن شده
  • قابلیت پیدا کردن اجساد دفن شده در زیر زمین
  • اسکن لوله ها و آب های زیر زمینی
  • اسکن سنگ های گرانبها دفن شده در زیر زمین
  • اسکن طلا، نقره، مفرغ، برنجه، آهن و دیگر فلزات
  • و …

 

معرفی شرکت نوکتا ترکیه 09909061300
معرفی شرکت نوکتا ترکیه فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

خلاصه و نتیجه‌گیری

شرکت نوکتا ماکرو (Nokta Makro Türkiye) سازنده دستگاه های فلزیاب، طلایاب، نقطه زن، ردیاب، معدن یاب و … جزو بهترین شرکت های معتبر در دنیا می باشد. همانطور که گفتیم دستگاه های مختلفی توسط این کمپانی تولید و در بازار جهانی عرضه می شود. شما می توانید به منظور جستجو و اسکن زیر زمین برای پیدا کردن گنج و دفینه دستگاه های فلزیاب نوکتا را خریداری کنید. قابلیت چند منظوره سیستم های نوکتا سبب شده است افراد زیادی از دستگاه های ساخته شده توسط آن استفاده کنند.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

Check Also

خرید جدیدترین فلزیاب vlf 09909061300

خرید جدیدترین فلزیاب vlf

خرید جدیدترین فلزیاب vlf فلزیاب vlf  امروزه شرکت های بسیار زیادی در صنعت تولید فلزیاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button