دستگاه گنج یاب سیمپلکس

دستگاه گنج یاب سیمپلکس

دستگاه گنج یاب سیمپلکس یک دستگاه با قابلیت سیستم بالانس خودکار زمین است! که دارای حالت های اتوماتیک، از جمله حالت ساحل ، در یک طراحی منو با کاربرد بسیار آسان است . با دستگاه + Simplex قابلیت جستجوی سکه ، اشیاء با ارزش یا جواهرات در زمین یا زیر آب هستید ،  این دستگاه مقرون به صرفه ترین گنج یاب در عین حال بادوام و دارای سبک مدرن و وزنی سبک است.

ویژگی های دستگاه نقطه زن سیمپلکس

  • نقطه زن سیمپلکس پلاس جدیدترین مدل پایه از شرکت Nokta / MAKRO است. سیمپلکس 1.3 کیلوگرمی  تا عمق 3 متر زیر آب قابلیت کارکردن را دارد. پس از جستجو، می توانید فلزیاب را زیر شیر یا دوش بشویید. دوش باران نیز برای سیمپلکس مشکلی ندارد. قاب قابل جمع شدن و تنظیم طول است ، حداقل طول 63 سانتی متر است (اندازه بسته) حداکثر طول 132 سانتی متر است.

 

  • زمینهای مختلف به کاربر نشان می دهد که چه نوع فلزی می تواند باشد. آهن به عنوان یک تن صدای کم و فلزات غیر آهنی و گرانبها با تن صدای بالاتر تولید می شود. در همان زمان ، فلزیاب دارای نمایشگر هدایت دیجیتال با دامنه هدایت از 1 تا 99 است. مقدار عددی به شما امکان می دهد مستقیماً ببینید نوع فلز یا جسم چیست. اعداد 0 تا 15 برای آهن ، عدد 50 برای طلا و عدد 65 برای یک سکه یورو و غیره است.

 

  • در صورت لزوم ، Simplex همچنین می تواند فلزات / اشیا objects ناخواسته را با تفکیک کننده خود فیلتر کند. این عملکرد اغلب برای حذف قطعات کوچک آهن مانند ناخن از ابتدا استفاده می شود. یک تابع گزینه فیلتر کردن محدوده های خاص هدایت را ارائه می دهد. منو توسط نمادها هدایت می شود و بنابراین از زبان مستقل است.
  • علاوه بر تن صدا و شناسه شی بر روی صفحه نمایش ، دارای عملکرد لرزشی نیز می باشد. لرزش برای تشخیص زیر آب ایده آل است. قطب تلسکوپی مثلثی را می توان با هم تا 76 سانتی متر فشار داد. صفحه نمایش و نور پس زمینه کلید برای جستجو در شب ایده آل است. ردیاب دارای یک حافظه داخلی است و حتی در حالت روشن و خاموش بودن آخرین تنظیمات را حفظ می کند. باتری ردیاب با شارژر عرضه شده شارژ می شود. با یک بار شارژ می توانید حداکثر 15 ساعت جستجو کنید.

 

 

دستگاه گنج یاب سیمپلکس09909061300
دستگاه گنج یاب سیمپلکس فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

از مشخصات فلزیاب سیمپلکس پلاس می­توان به چند مورد اشاره نمود:

  • کویل ضد آب DD جستجو 28 سانتی متر / 11 اینچ (SP28) و روکش
  • کابل شارژ و داده USB
  • 6.3 میلی متر (1/4 “) آداپتور هدفون – SIMPLEX+ تنها
  • Simplex کلاه لبه دار – SIMPLEX+ فقط WHP
  • هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتزی نسخه سبز – SIMPLEX+ فقط WHP
  • کتابچه راهنمای کاربر
  • نحوه کارکرد به صورت vlf
  • حالت های جستجوی اهداف (میدان / پارک 1 / پارک 2 / ساحل / تمام فلزات)
  • تعداد آهنگ های صوتی شامل 3
  • فیلتر،ارتعاش و تغییر فرکانس را دارد
  • حالت های تنظیم حساسیت 6 سطح
  • سیم پیچ جستجوی ضد آب DD – 28 سانتی متر / 11 اینچ (SP28)
  • دارای نور پس زمینه و چراغ قوه
  • وزن حدود 1.3 گیلو گرم
  • باتری پلیمر لیتیوم 2300mAh

 

 

دستگاه گنج یاب سیمپلکس09909061300
دستگاه گنج یاب سیمپلکس فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

عمق زنی فلزیاب سیمپلکس

عمق دستگاه های فلزیاب از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد البته بعضی از افراد اغراق نمایی می­کنند و عمق بیشتری را به مشتری می­ دهند که این کار اشتباه است. باید مشتری بداند دستگاهی که خریداری کرده است نهایت تا چه عمقی اهداف را شناسایی می­ کند. می توانیم عمق فلزیاب سیمپلکس ماکرو نوکتا نهایت تا 1.5 متر است و بیشتر از این توانایی کاوش ندارد. عمق کاوش و مفید فلزیاب سیمپلکس پلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد که اجسام درون زمین هر چقدر بزرگ تر باشد این سیستم قادر است در عمق ها عمیق­تر کاوش کند و هر چقدر جسم کوچک تر باشد به عنوان مثال فقط یک سکه در عمق های زیر 1 متر می ­تواند شناسایی کند.

ضد آب بودن کویل و یا لوپ های این سیستم باعث می شود که محدودیت در هیچ مکانی را برای کاوشگران ایجاد نکند همچنین از لحاظ عمق زنی هم به نسبت قیمتی که دارد بهترین عملکرد را دارد. فلزیاب سیمپلکس نسبت به سیستم های رقیب و رنج قیمتی خود بهترین انتخاب برای کاوشگران است و به راحتی می توانند این فلزیاب را خریداری کنند و بهترین عملکرد و بازدهی را بهره ببرنند. برای خرید فلزیاب و ارتقا دستگاه مورد نظر خود با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره­ مند شوید.

 

 

 

دستگاه گنج یاب سیمپلکس09909061300
دستگاه گنج یاب سیمپلکس فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

تنظیمات فلزیاب سیمپلکس

فلزیاب سیمپلکس پلاس جدیدترین دستگاه شرکت نوکتا ماکرو است. سیمپلکس ۱.۳ کیلوگرمی تا عمق ۳ متر زیر آب قابلیت کارکردن را را داشتته پس از جستجو ، به خاطر زد آب بودن دستگاه می توانید دستگاه را زیر شیر کاملا شستشو دهید. قاب قابل جمع شدن و تنظیم طول است، حداقل طول ۶۳ سانتی متر است (اندازه بسته) حداکثر طول ۱۳۲ سانتی متر دارا می باشد.

دستگاه فلزیاب سیمپلکس پلاس نوکتا ( SIMPLEX PLUS) اولین دستگاه شرکت نوکتا ماکرو ترکیه هست که ضد آب می باشد. این فلزیاب برای مبتدی ها از دو جهت خیلی خوب می باشد: 1. قیمت مناسب 2. کاربری به شدت ساده

سیمپلکس پلاس عمق زنی خوبی دارد و با کیفیت بالا طلا و سکه های مورد نظر شما را تشخیص می دهد. در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد. این فلزیاب سبکی مدرن و سبک را دارد.

 

 

دستگاه گنج یاب سیمپلکس09909061300
دستگاه گنج یاب سیمپلکس فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

کارکرد سیمپلکس اولترا

شناسه هدف که روی صفحه دستگاه نمایش داده می شود، یک عدد منحصر به فرد است که به سیگنال تولید شده مربوط می شود . توسط فلز شناسایی شده و به نوع جسم فلزی موجود در هنگام جارو کردن سیم پیچ کاربر روی زمین بستگی دارد. شناسه هدف اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاوشگر قرار می دهد و به آنها نشانی از نوع فلز کشف شده می دهد.

مثلاً خواه یک سکه طلا باشد یا یک یادگار نقره. شماره شناسه هدف از 00 تا 99 متغیر است. علاوه بر این، فلزیاب سیمپلکس اولترا به ویژگی Notch Discrimination مجهز شده است که به کاربران اجازه می دهد فیلتر را فیلتر کنند . شناسه های هدف برای فلزات ناخواسته مانند آهن، تجربه جستجوی دقیق و کارآمدتری را ارائه می دهد.

سیمپلکس پلاس شرکت نوکتا از سیستم های محبوب نوکتا ماکرو است که از لحاظ قیمتی پایین ترین قیمت را در این را دارد و کاوشگران می توانند با هزینه کم بهترین نتیجه را کسب کنند برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

جهت مشاوره خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09909061300

 

 

 

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

Check Also

فلزیاب Anfibio آنفیبیو09909061300

فلزیاب Anfibio آنفیبیو

فلزیاب Anfibio آنفیبیو دستگاه فلزیاب آنفیبیو مولتی (Anfibio Multi) از فلزیای های ساخت شرکت نوکتا ماکرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button