فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟

فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟

فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟:فلزیاب تصویری در دسته فلزیاب هایی قرار می‌گیرد که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی و سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و بصورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید، و این عمل در دستگاه فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید

که آن Metal detector برای تشخیص و عملکرد فلزات یا طلا از طریق فرکانس عمل نماید زیرا فرکانس طلا یا فرکانس فلزات شکل گرفته از انرژی درونی طلا یا فلزات می‌باشد که وابسته به ملوکول درونی طلا یا فلزات است و وجود میدان الکتریکی در کنار مغناطیس موج الکترومغناطیس را شکل داده که ازآن فرکانس طلا یا فرکانس فلزات پدید می‌آید که برای فلزیاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X قابل تشخیص می‌باشد.

 

 

 

عمق فلزیاب تصویری در کاوش :

بعد از دستگاه ردیاب آنتنی ، فلزیاب های تصویری بیشترین عمق را در اختیار کاوشگران قرار می دهند. میزان عمق یک اسکنر مگنتومتر بستگی به تعداد و نوع سنسور های استفاده شده در آن دارد. البته تعداد سنسور ها علاوه بر عمق ، بر کیفیت تصاویر خروجی نیز تاثیر گذار هستند.

نوع خاک ، پستی و بلندی ها و … نیز در عمق نهایی دستگاه موثر بوده اما به صورت معمول شما می توانید با اسکنر ها نهایتا تا 25 متر کاوش کنید.

 

 

فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟09909061300
فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

نحوه اسکن با دستگاه گنج یاب تصویری :

هر فلزیاب تصویری حرفه ای دارای امکانات خاص خود می باشد که اپراتور می تواند با استفاده از آنها ضریب موفقیت خود را افزایش دهد. ولی به صورت کلی حالت های اسکن یک فلزیاب تصویری شامل موارد زیر می شود.

  • G.S    =    اسکن خطی
  • F.S     =   فول اسکن یا اسکن در تعداد لاین های زیاد
  • MAN   =   اسکن دستی
  • LIVE   =   حالت فیلم بردازی زنده

نحوه قدم برداشتن جهت اسکن با فلزیاب تصویری :

برای هر خط اسکن ، به آرامی راه بروید تا نقاط اندازه گیری (ضربه ها) کافی برای یک تصویر اسکن خوب جمع آوری شود. هرچه نقاط اندازه گیری بیشتری جمع آوری شوند ، تصویر اسکن با جزئیات بیشتری نمایش داده می شود. به این ترتیب ، حتی اشیاء کوچکتر یا پنهان را می توان تشخیص داد. فاصله هر قدم جهت اسکن به صورت معمول 20 سانتی متر می باشد.

 

 

 

فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟09909061300
فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

تعداد خطوط اسکن :

فاصله بین خطوط اسکن را کاهش دهید و یا خطوط بیشتری را اسکن کنید تا نقاط اندازه گیری (ضربه ها) کافی برای یک تصویر اسکن خوب جمع آوری شود. اگر اندازه قدم 20 سانتی باشد با فاصله بین خطوط نیز 20 سانتی متر باشد.

سرعت خطوط اسکن :

در صورت امکان همیشه خطوط اسکن را با سرعت ثابت طی کنید تا تصویر اسکن صحیح به دست آید. اگر سرعت ثابت به دلیل ناهمواری یا موانع موجود در زمینه اسکن امکان پذیر نیست ، بهتر است باتوجه به نوع دستگاه خود ، از حالت دستی استفاده کنید.

انواع حالت اسکن :

اسکن زمینی به دو صورت موازی یا زیگزاگ انجام می شود. از آنجا که مهم است که کاوشگر همیشه در یک جهت باشد ، حالت موازی به ویژه برای مبتدیان توصیه می شود. با اسکن موازی ، اندازه گیری خط به خط همیشه در یک جهت انجام می شود. به این ترتیب می توان سرعت و فاصله ها را به راحتی حفظ کرد.

نوع رنگها در سیستمهای لکه تصویری

هر طراحی بنابر نوع طراحی خود امکان دارد رنگ خاصی را انتخاب نماید که عمدتاً رنگ کلی در این برنامه‌ها رنگهای قرمز، سبز، آبی، زرد و سفید می‌باشد. رنگ به صورت رنگهای قرمز، سبز، آبی، زرد و سفید و لکه‌ها به نسبت طراحی نوع برنامه و رنگ‌ها ظاهر می‌گردد.

در بعضی مواقع لکه رنگ پدید آمده روشن‌تر یا پر رنگتر از رنگ پس زمینه که اکثریت زمینه را گرفته یا دارا است ظاهر می‌گردد؛ و امکان اینکه تصویر یا صدا یا حرکت آنتن برای اهداف غیر آهنی، دقیقاً در مرکز هدف توسط سیستم ثبت و مشخص نگردد، وجود دارد.

 

 

 

فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟09909061300
فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

عوامل موثر بر قیمت دستگاه‌ گنج‌ یاب تصویری :

در این بخش، به بررسی عوامل موثر بر قیمت دستگاه طلایاب تصویری پیشرفته می‌پردازیم. این عوامل شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی دستگاه، برند سازنده، تکنولوژی استفاده شده، محدوده عمق تشخیص، دقت و صحت تشخیص، صفحه نمایش، قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم، نوع باتری و سایر ویژگی‌های اضافی است. در زیر به برخی از این عوامل پرداخته می‌شود:

  1. ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی دستگاه: دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری پیشرفته با ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی بالا، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این شامل دقت بالا در تشخیص، قابلیت تشخیص در عمق‌های بزرگتر، سرعت بالا در تشخیص و تصویربرداری، و امکانات اضافی مانند ضبط و ذخیره داده‌ها، اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و دستگاه‌های هوشمند است.
  2. برند سازنده: برند سازنده نقش مهمی در قیمت دستگاه گنج‌یاب تصویری دارد. برندهای معروف و با تجربه در این صنعت، معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند، زیرا محصولات آنها با کیفیت و اعتماد بیشتری عرضه می‌شوند.
  3. تکنولوژی استفاده شده: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند لیزر، پرتو ایکس و سنسورهای حساس، قیمت دستگاه را افزایش می‌دهد. این تکنولوژی‌ های پیشرفته، دقت، صحت و قابلیت تشخیص دستگاه را بهبود می‌بخشند و در نتیجه باعث افزایش قیمت آن می‌شوند.
عوامل موثر بر قیمت دستگاه‌ گنج‌ یاب تصویری :
  1. محدوده عمق تشخیص: دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری با قابلیت تشخیص عمق بزرگتر، به کاربران اجازه می‌دهند تا به عمق‌های بیشتری در زیرزمین دسترسی داشته باشند. این ویژگی، قیمت دستگاه را متأثر می‌کند، زیرا دستگاه‌هایی که قادر به تشخیص عمق بیشتری هستند، معمولاً هزینه بیشتری دارند.
  2. دقت و صحت تشخیص: دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری با دقت و صحت تشخیص بالاتر، به کاربران امکان تشخیص آثار و اجسام زیرزمینی را می‌دهند. دستگاه‌هایی که دارای دقت و صحت بالاتری هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  3. صفحه نمایش: نوع و کیفیت صفحه نمایش دستگاه نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. صفحه‌های نمایش با وضوح بالا و تکنولوژی‌های رنگی پیشرفته، قیمت دستگاه را افزایش می‌دهند.
  4. قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم: دستگاه‌هایی که امکان اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و دستگاه‌های هوشمند را دارند، به کاربران امکانات بیشتری را می‌دهند. این ویژگی نیز می‌تواند قیمت دستگاه را تحت تأثیر قرار دهد.
کاربرد گنج یاب تصویری :

از یک فلزیاب تصویری حرفه ای می توانید برای تشخیص حفره ها و فضاهای خالی ( تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، خاک دست ریز، سنگچین و … ) و فلزات مغناطیسه شده و میدان های یونیزه حاصل از وجود فلزات قدیمی مدفون شده زیر زمین استفاده کنید و اسکن های تهیه شده را در نرم افزار ویژوآلایزر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

برای اینکه بتوانید بعد تهیه اسکن بهترین تجزیه و تحلیل را از تصویر بدست آمده داشته باشید باید حتما کار با نرم افزار ویژولایزر به به خوبی بلد باشید.

 

فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟09909061300
فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

انواع مدل های گنجیاب تصویری :

به صورت کلی سیستم های تصویری موجود در بازار از نظر تکنولوژی ساخت و نوع کاردکرد به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • اسکنر پالسی
  • فلزیاب مگنومتر
  • اسکنر GPR

از بین مدل های بالا که بیشترین کارایی و عملکرد را برای کاوش گنج و دفینه دارند و بسیاری از کاوشگران نیز از آن استفاده می کنند اسکنر مگنومتر تصویری می باشد که از سنسور های مگنومتر بهره می برد. این اسکنر ها با توجه به مدل و شرکت سازنده آن دارای قابلیت های لایو اسکن (live scan) و لایو ویدیو (live video) یا به اصطلاح فیلم و تصویر برداری زنده هستند که کمک بسیار زیادی به کاوشگر می کند.

 

 

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری:

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری یکی از موضوعاتی است که بسیاری از علاقه مندان به این حوزه می خواهند درباره آن بدانند. دستگاه طلایاب تصویری یک نوع پیشرفته از فلزیاب است که قادر است تصویر اجسام فلزی را در عمق زیر زمین به صورت دو بعدی یا سه بعدی نمایش دهد.

این دستگاه ها معمولا دارای صفحه نمایشگر، حسگر و نرم افزار مخصوص هستند و می توانند فلزات را با تفکیک آهنی و غیر آهنی، با ارزش و بی ارزش، و گاهی انواع فلزات را شناسایی کنند.

اگر قصد خرید سیستم های تصویری دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنم قبلش حتما با متخصصین ما در در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند تا بتوانید با متناسب ترین قیمت خرید کنید تمامی دستگاه های شرکت آسیا مدرن با ۲ سال  گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش و آموزش کامل برای تمام مشتریان ارائه می دهد .

 

 

 

جهت مشاوره خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09909061300

 

 

 

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

 

 

 

Check Also

طلایاب دستی ساده و قوی09909061300

طلایاب دستی ساده و قوی

طلایاب دستی ساده و قوی طلایاب دستی، ابزار جادویی برای هر کاوشگر و علاقمند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button