قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم

قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم

فلزیاب دست دوم و کارکرده سالم و اورجینال شرکت های نوکتا ، او کی ام ، ماینلب ، گرت ، لورنز و بقیه شرکت های خارجی که به صورت اورجینال است در این سایت می توانید اعتماد کنید کارشناسان ما سابقه 15 سال تجربه در خرید و فروش انواع فلزیاب و طلایاب ها و ردیاب و همچین اسکنرهای تصویری به شما کمک می کند که محصولات کارکرده اورجینال را خرید و همچنین آن را به فروش برسانید.

در انتخاب دستگاه نقطه زن دست دوم، به نکاتی مثل کیفیت دستگاه، مدت زمان استفاده، تعداد مواد مصرفی و هزینه خدمات پس از فروش توجه کنید. همچنین، باید قبل از خرید، با فروشنده تعریف کنید که در صورت وجود مشکلات، چگونه اقدام شود. در کل، خرید دستگاه نقطه زن دست دوم می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی باشد که به دنبال استفاده از این ابزار برای کارهای خود هستند.

 

 

 

قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم09909061300
قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

مزیت های خوب فلزیاب دست دوم و کارکرده سالم

مزیت های خوب خرید فلزیاب دست دوم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

بحث قیمتی است : با توجه به اینکه در بازار ایران هر روز نرخ ارز بالا می رود و دستگاه های اکبند هم متناسب با دلار روز بالا می رود و خیلی از افراد توانایی خرید محصولات به صورت اکبند را ندارند و به سمت خرید محصولات دست دوم و کارکرده سالم می افتند که اگر یک دستگاه سالم را بتوانند خریداری کنند نفع کردند ولی بعضا پیش میاد دچار افرادی می شوند که با کلاهبرداری دستگاه های فیک و خراب را تحویل آنها می دهد.

مزیت دیگر فلزیاب دست دوم خرید دستگاه مطمئن و توصیه شده : استفاده از فلزیاب هایی که با اینکه کارآیی و عملکرد بالایی را دارند ولی دیگر تولید نمی شود و این دستگاه ها توسط افراد با تجربه توصیه می شود که متاسفانه دستگاه اکبند آن وجود ندارد.

اگر دستگاه دست دوم محصولاتی که دیگر تولید نمی شود و یا وارد ایران نمی شود بتوانید به صورت اورجینال و سالم و همچنین قیمت مناسب تهیه کنید صدرصد به نسبت فلزیاب های تازه و اکبند حرکت خوبی را انجام داده اید.

دستگاه مناسب افراد تازه کار: همچنین افرادی که تازه وارد بحث کاوش و فلزیاب می شوند اگر از یک دستگاه دست دوم و قیمت پایین کار را شروع کنند خیلی بهتر است چون معمولا اولین خرید هر کاوشگر با توجه به هدفی که دارد و همچنین در محیط هایی که کاوش می کند هر دستگاه نقاط ضعف و قوتی دارد و مجبور می شود که دستگاه خود را بفروشد و با یک دستگاه دیگر کار کند خرید فلزیاب دست دوم و کارکرده یک فرصت مناسب برای افراد تازه کار است.

 

 

 

قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم09909061300
قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

دلیل نخرید فلزیاب دست دوم و کارکرده

در حالت کلی اگر یک فرد دستگاه را به صورت تازه و اکبند خریداری کنند خیلی بهتر است و باز خریدن سیستم های کارکرده و دست دوم یسری معایب دارد که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. عدم گارانتی دستگاه های اورجینال شرکت های معروف مانند ماینلب ، نوکتا ، اوکی ام و … حتما کاوشگران باید دقت کنند که گارانتی دستگاه مانده است و یا نه چون اگر زمان گارانتی مانده باشد که خیلی مزیت خوبی است.
  2. توجه به دستگاه که آیا خشی و یا خطی روی کویل و سیم پیچ های آن هست و یا نه که اگر مشکلی داست خریداری نکنند بهتر است.
  3. همچنین فلزیاب هایی هستند که خیلی کار کرده و تا حدی هم تعمیر شده است که خریداری اینها اصلا توصیه نمی شود.
  4. بعضی از شرکت ها و یا افراد دستگاه های دست دوم و کارکرده خود را با قیمت بالا پیشنهاد می کنند.

نکاتی برای خرید محصولات دست دوم و کارکرد

نکاتی برای فلزیاب و ردیاب و طلایاب های دست دوم که می خواهید خریداری کنید را به شما می گوییم . که بتوانید یک سیستم قدرتمند و بدون مشکل را دریافت کنید.

با توجه به تجربه ما نکاتی را به شما می گوییم که قبل از اینکه هزینه ای واریز کنید باید به آن توجه کنید

 

 

قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم09909061300
قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

قدم اول: استفاده از یک فرد با تجربه

حتما از یک فرد با تجربه و همشهری خود که تجربه کافی در کار با فلزیاب را بلد است کمک بگیرید و یا اینکه از یک فردی دستگاه را بگیرید . که بهش اعتماد دارید و یا یک شرکت معتبر است و دفتر حضوری و مکان مشخصی را دارد.

قدم دوم: خرید برندهای معتبر جهان

محصولات و برندهای مشهور را سعی کنید خریداری کنید و از برندهای داخلی و چینی همچنین برندهای شرکت هایی که نامعتبر است. به هیچ عنوان خریداری نکنید سراغ سیستم هایی بروید که سرشناس باشد و به راحتی بتوانید از خود شرکت از بابت فیک و اورجینال بودن آن استعلام بگیرید.

قدم سوم : بررسی شکل ظاهری دستگاه

شکل ظاهری آن توجه کنید به شکل و بدنه و رنگ دستگاه توجه کنید که فرسوده و یا ضربه ندیده باشد . به قسمت ها شکاف و پیچ و بقیه جاهای توجه کنید که قشنگ بهم چسپیده باشد . به شکل ظاهری کویل که ضربه خورده یا نه همچنین کابل ها و سیم هایی که به هم وصل می شود توجه کنید . که دست نخورده است یا نه و فابریک خودش باشد.

قدم چهارم : کامل بودن تمامی محصولات جانبی

همچنین از وجود تمامی لوازم جانبی آن مطمئن شوید که کامل باشد . مانند جعبه کنترل ، برد زانویی ، کویل و سیم پیچ ها ، کابل ، هدفون و بقیه چیزها و … و اگر مطمئن شدید تمامی موارد هس حتما باید تمامی لوازم را با دستگاه چک کنید که آیا با دستگاه هماهنگ است یا نه ؟ منظور این است که کار می کند  یا نه.

قدم پنجم : روشن کردن دستگاه

بعد از طی مراحل بالا و شکل ظاهری چک کردن و روشن کردن خود فلزیاب و امتحان کردن تمامی دکمه ها است . همچنین توجه به نمایشگر آن در حین استفاده از دکمه ها است که آیا وقتی که دستوری به فلزیاب می دهیم آن دستور را منعکس می کند  یا نه.

مرحله ششم : تست کردن فلزیاب برای شناسایی طلا

حتما دستگاه را چک کنید و با استفاده از اشیاء طلا و نقره و … امتحان کنید که آیا سیستم قادر است اشیاء گرانبها را شناسایی کند یا نه و بعد از این مراحل می توانید فلزیاب را خریداری کنید.

 

 

قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم09909061300
قیمت دستگاه نقطه زن دست دوم فروش فلزیاب در تهران گنجیاب 09909061300

 

 

 

2. بهترین مکان های خرید دستگاه نقطه زن دست دوم را کجا پیدا کنیم؟

دستگاه نقطه زن دست دوم به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌تر نسبت به دستگاه‌های تازه و همچنین پایین آوردن هزینه‌های پرداختی به دستگاه‌های اجاره‌ای، طرفداران زیادی دارد. برای پیدا کردن بهترین مکان‌های فروش دستگاه نقطه‌زن دست دوم می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

 

1- سایت‌های آگهی‌دادن: پرداخت مبلغ‌های زیادی برای برقراری ارتباط با فروشنده یا شرکت سازنده دستگاه نقطه زن دست دوم، نیازی نیست. می‌توانید از سایت‌های آگهی‌دادن مانند دیوار و نیاز‌آفرینی استفاده کنید و به راحتی دستگاه‌های موردنظرتان را پیدا کنید.

 

 

2- گروه‌های فروشگاهی در شبکه‌های اجتماعی: برخی از گروه‌های فروشگاهی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، محصولات خود را به قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند. با عضویت در این گروه‌ها، می‌توانید دستگاه‌های نقطه زن دست دوم را با قیمتی مقرون به صرفه تر از قیمت بازار پیدا کنید.

 

قیمت گذاری فلزیاب دست دوم

برای قیمت گذاری فلزیاب دست دوم ملاک‌های خاصی را در نظر می‌گیرند. اگر دستگاه گارانتی آن تمام نشده باشد یا دارای خط و خش نباشد مسلماً دارای قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌های فلزیاب دست دوم دیگر می‌باشد.
دستگاه فلزیاب دست دومی را در شرکت داریم که نزدیک به آکبند می‌باشد. یعنی همه وسایل جانبی را دارد و کارتون دارد، بدون هیچ خط و خشی می‌باشد. در واقع می‌توان گفت که این دستگاه می تواند مانند آکبند باشد قیمت این دستگاه‌ها بر این اساس قیمت گذاری می‌شود. دستگاه‌هایی وجود دارند که دارای خط و خش می باشد کارتون ندارد، لوازم جانبی آن دارای ناقصی می‌باشد. مسلماً قیمت این دستگاه‌ها پایین می‌باشد و خرید و فروش فلزیاب های دست دوم کمی مشکلتر است.

 

 

جهت مشاوره خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09909061300

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

تلگرام در کانال محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 09909061300

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 

Check Also

خرید فلزیاب و طلایاب09909061300

خرید فلزیاب و طلایاب

خرید فلزیاب و طلایاب لیست قیمت فلزیاب های موجود نتیجه تلاش های شرکت آسیا مدرن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button